Jump to content

Разликата между onPage и offPage SEO?


trick
 Share

Recommended Posts

В тази тема нека изясним точно, ясно и конкретно разликите между onPage и offPage оптимизацията, както и кое на какъв етап от развитието на сайта следва да се прави. 

Нека прво започна с onPage

Казано с няколко думи - това са всички неща, които правите в самия сайт. Независимо дали става дума за съдържание за дадени ключови думи, оптимизации за скорост, подредба на менюта, мета тагове и още много подобни SEO действие - Вие се занимавате с onPage. Него трябва да направите първо, преди да сте направили каквото и да било друго. Да, точно така - напълно безсмислено е да "наливате" пари за линкове, събмит в директории и изобщо каквито и да е външни намеси преди да сте се погрижили за вътрешните страници. 

Обърнете внимание, че понятията са onPage и offPage, а не onSite и offSite. Това ще рече, че ако сте се погрижили за началната си страница, но не сте пипнали нищо по вътрешните статии вършите същата работа, както да пуснете xrumer (който определено беше полезен преди 10-на години, но със сигурност не и сега) и да кажете, че сте направили велико СЕО. 

След като имате поне по 500 думи съдържание на всяка вътрешна страница, добре развита структура на менютата, релевантни таргет ключови думи в съдържанието и поне 15 статии в блога, както и скорост на зареждане под 2 секунди от таргет регион сте готови да мислите за оптимизация извън сайта.

offPage SEO

Това, както казах, са всички процеси, които се случват измън сайта - като например линкове. Обърнете внимание на частните блог мрежи, както и сайтовете с трафик. Редно е да имате около 20% линкове от PBN, останалите да са напълно истински сайтове с трафик, които да донесат някое друго посещение, а и авторитет на страниците. Особено внимание обръщайте на спам линковете, или по-точно бъдете винаги с отворени очи за такива опасности. Не забравяйте, че когато купувате линкове често давате парите си за котка в чувал, което е нож с две остриета - от една страна това гарантира сигурността на линковете вътре, а от друга - може да се сдобиете с проблем. Използването на платформи като Fiverr, например, за SEO цели е строго НЕпрепоръчително. 

 

 

Споделете и вашия опит o.O

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
На 25.03.2018 г. at 23:38, trick написа:

В тази тема нека изясним точно, ясно и конкретно разликите между onPage и offPage оптимизацията, както и кое на какъв етап от развитието на сайта следва да се прави. 

Нека прво започна с onPage

Казано с няколко думи - това са всички неща, които правите в самия сайт. Независимо дали става дума за съдържание за дадени ключови думи, оптимизации за скорост, подредба на менюта, мета тагове и още много подобни SEO действие - Вие се занимавате с onPage. Него трябва да направите първо, преди да сте направили каквото и да било друго. Да, точно така - напълно безсмислено е да "наливате" пари за линкове, събмит в директории и изобщо каквито и да е външни намеси преди да сте се погрижили за вътрешните страници. 

Обърнете внимание, че понятията са onPage и offPage, а не onSite и offSite. Това ще рече, че ако сте се погрижили за началната си страница, но не сте пипнали нищо по вътрешните статии вършите същата работа, както да пуснете xrumer (който определено беше полезен преди 10-на години, но със сигурност не и сега) и да кажете, че сте направили велико СЕО. 

След като имате поне по 500 думи съдържание на всяка вътрешна страница, добре развита структура на менютата, релевантни таргет ключови думи в съдържанието и поне 15 статии в блога, както и скорост на зареждане под 2 секунди от таргет регион сте готови да мислите за оптимизация извън сайта.

offPage SEO

Това, както казах, са всички процеси, които се случват измън сайта - като например линкове. Обърнете внимание на частните блог мрежи, както и сайтовете с трафик. Редно е да имате около 20% линкове от PBN, останалите да са напълно истински сайтове с трафик, които да донесат някое друго посещение, а и авторитет на страниците. Особено внимание обръщайте на спам линковете, или по-точно бъдете винаги с отворени очи за такива опасности. Не забравяйте, че когато купувате линкове често давате парите си за котка в чувал, което е нож с две остриета - от една страна това гарантира сигурността на линковете вътре, а от друга - може да се сдобиете с проблем. Използването на платформи като Fiverr, например, за SEO цели е строго НЕпрепоръчително. 

 

 

Споделете и вашия опит o.O

 

Благодаря.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...